5,883,365 בעלי זכות בחירה צועדים אל הקלפיות • היום יום שבתון ויום של חופשה בישיבות ובכוללים כולם עובדים להצלחת המפלגות שגדולי ישראל ביקשו ,גדולי ישראל מכל המפלגות קמו מוקדם והלכו להצביע מול עיני המצלמות

במטה יחד מדווחים על זיופי וגניבות פתקים ומניעת כניסת משקיפי המפלגה לקלפיות. המפלגה הגישה לפני זמן קצר עתירה לוועדת הבחירות ובה דרישה להוצאת צו ביניים כנגד תנועת ש"ס בשל הפצת מודעות ובהן איומים של של רבנים כנגד מצביעי יחד

במפלגת יחד מדווחים על התנכלויות רבות, זיופי פתקים ואיומים בקלפיות ברחבי הארץ, ולפני זמן קצר כבר הוגשה עתירה ראשונה לוועדת הבחירות לצו ביניים.

למטה מפלגת יחד הגיעו דיווחים ממשקיפים בחיפה, ירושלים, כפר הרא"ה, תל ציון וישובים נוספים על גניבות פתקי יחד, מניעת הכנסת משקיפים של יחד לקלפיות, וקלפיות בהן אין כלל פתקי הצבעה של תנועת יחד שסימנה "קץ".

בישוב תל ציון עוכב פעיל של מפלגה חרדית אשר גנב פתקי הצבעה של יחד מהקלפי. מועמד יחד המוצב במקום התשיעי, הרב אילון ברוש אשר היה עד לגניבת הפתקים אמר בתגובה: "כמועמד מס' 9 מטעם מפלגת יחד פשוט בהלם! אנו אנשי תורה! אנו חייבים לשמש דוגמא אישית לנקיון כפיים וליושר! ולכן פונה אני לכל הציבור צאו לבחור אבל תכבדו את כל הדעות. תבינו ותפנימו שכוחינו הוא באחדותינו לא באחידותינו".

בנוסף הופצו בריכוזים החרדיים מודעות ובהן קריאה, ככל הנראה אשר אינה אמת, כביכול בשם הרבנים המקובלים הרב משה צדקה והרב יצחק ברכה, ובהם איומים והפחדות כלפי מצביעי תנועת יחד.

עו"ד איתמר בן גביר ואלדד רבינוביץ' הגישו לפני זמן קצר לוועדת הבחירות המרכזית עתירה דחופה לצו ביניים כנגד תנועת ש"ס בשל הפצת המודעות.

בעתירה מבקשים עורכי הדין להורות למשיבה (תנועת ש"ס) להימנע מכל צורה ואופן של איום והפחדת מצביעים מלהצביע למפלגת יחד, ובפרט באמצעות שימוש בטרמינולוגיה הלכתית ו/ או רוחנית.

יש לציין כי אמש הופלה לכחצי שעה טלפנית מטה יחד לאחר שעשרות פעילים של מפלגות חרדיות התקשרו לטלפניה, קיללו ואיימו תוך השמעת ג'ינג'לים של מפלגת ש"ס.

קטגוריה:

תגיות: , , ,