הקדוש-ברוך-הוא, הכל מתחיל ממנו והכל מסתיים ממנו. שלושת הנערים שנחטפו, הם נשמות צדיקים. רק תפילה המונית כמו שהתחילו וימשיכו להתפלל, שבורא עולם יגלה אותם ושימצאו אותם חיים, בריאים ושלמים. שצבא-הגנה-לישראל יגלה אותם, כדי שהקדוש-ברוך-הוא יקל על כאבם של האמהות בעם ישראל. אנחנו היהודים, לא מבינים מספיק את השפה של הקדוש-ברוך-הוא. כל בוקר בתפילה אנחנו מבקשים מהקדוש-ברוך-הוא כל מיני בקשות והודעות, ואנחנו בעצמנו לא מספיק מודעים למה שאנחנו מתפללים ומה אנחנו מוציאים מפינו.
על כל מה שקורה עם הנערים הצדיקים, החמאס קיבל גיבוי, דרך התקשורת ביניהם ודרך ערביי ישראל במעמד גבוה, הם נותנים להם גיבוי וחיזוק וחבל שהתקשורת נותנת להם במה.
צבא-הגנה-לישראל והשב"כ, צריכים לתפוס את העיקריים, הבוסים, המנהיגים, אלה ששחררו בפעם האחרונה, הם יודעים יותר מכל אחד אחר.
בני ישראל היהודים ימשיכו להתפלל, לא להתייאש, תמיד מחשבה חיובית להציל את הנערים הצדיקים וכן להרבות צדקה וחסד. עם ישראל מתפללים חזק לריבונו של עולם בתשעת הימים האלה וימשיכו, לא להתייאש - להמשיך! התפילה תגן על חיילי-צבא-הגנה לישראל, שנגלה את הנערים הצדיקים בעזרת ריבונו של עולם חיים ובריאים!
צבא-הגנה-לישראל עושה מעל ומעבר, מכל הלב, לחפש את הנערים הצדיקים! הם עושים ככל יכולתם גם להציל את הנערים וגם לא להיפגע. אפשר להיעזר בכלבי גישוש במקומות שיש חשש שהם ממולכדים ושם הנערים. שאף חייל לא יתייאש ויאבד עשתונות. זה הניסיון הגדול ביותר של צבא-הגנה-לישראל: צריך לצאת מחברון ב'יד רמה ובזרוע נטויה'! לא להיכנע לטרור ולחמאס!
יש חלק לא קטן של ערבים מישראל שמשתפים פעולה עם החמאס. שימשיכו לעצור את המנהיגים ששחררו אחרונים, להם יש את המפתח, הם יודעים היטב מה קורה עם הנערים. הם כבר שלוש שנים ברציפות מתכננים תכניות לחטוף חיילי צה"ל. אנחנו היהודים מבקשים מבורא עולם שימצאו אותם חיים ובריאים ושלא ייפגע אף חייל צה"ל.
סוריה, כל אזרחיה מתפזרים בארצות ערב, היא נמחקת, אין דין ואין דיין. הקדוש-ברוך-הוא ממשיך למחוק אותה ונותן להם להתעסק עם עצמם.
איראן עושה רושם בעולם שהיא אוהבת את ארצות הברית וחברה של האמריקאים. עכשיו היא רוצה לעזור בעיראק כדי להראות שהיא מעצמה גדולה. שתיכנס לעיראק, גם האמריקאים, ותהיה שם תסבוכת. מי שנוגע בישראל – הקדוש-ברוך-הוא נוגע בו ופוגע בו.
ירדן כמו קציצה לחוצה על כל מה שקורה, ואומרים שכל מה שקורה - קורה לרעתם. כל הזמן חשבו שיקבלו נתח מיוחד – קיבלו, מעל מיליון פליטים מסוריה, מעל 700 אלף עיראקים וממשיכים לקבל עשרות אלפים של חמאס. ירדן תאכל בצורה אחרת, ארץ אוכלת יושביה.
בגדה המערבית, למרות שיש להם תעודות כחולות, חלק מהם מחכים להתקוממות נגד ישראל. הם עובדים בשיטה יפה ומחכים לאישור לעשות הפרעות. האישור מגיע דרך התקשורת ודרך שליחים שלהם שמגיעים מרמאללה, שכם ועוד מקומות כדי לתאם איתם. החמאס והפלסטינאים רוצים שממשלת ישראל תתכופף על ברכיה לעשות משא ומתן על החטופים.
תורכיה, סבלנות, תהיה מהפכה. זורמים עשרות ומאות אלפים לתורכיה, והאזרחים לא יכולים לסבול את הפליטים.
במצרים, החמאס רוצה להשתלט על הממשלה החדשה. הוא עובד בסתר, לא בפרהסיה, מחכה לסיסי בפינה כדי לגרום למהפכה במצרים. ונוסיף, הרעב כבד במצרים, אין לחם ואין אוכל.
ברצועת עזה, החמאס יורה טילים, צוהל, שמח ומתגרה בישראל. ישראל צריכה הרבה שיקול דעת, כדי לא להיגרר למלחמה.
ממשלת ישראל, בכל בית ברצועת עזה יש תחמושת כבדה מאוד, מאוד, מאוד! הם ממשיכים בשלהם לחפור מנהרות, כאילו לא רואים אותם ולא קרה כלום. הם מלמדים ומדריכים את החמאס בחברון איך לחפור מנהרות, למרות שהשטח שם סלעי.
החמאס כאילו נכנע לפלסטינאים לשלום, הכל זיוף, הם היו חברים מזמן, כדי שיוכלו לעבוד ביחד בשיתוף פעולה ולתקוף את ישראל.
חיזבאללה ונסראללה טובעים בבוץ, מסתבכים עם הסורים והמורדים.
כל חברי משלחת השלום, העיתונאים והאנשים האחרים שרוצים שלום עם הפלסטינאים, בבקשה מכם, הממשלה של ישראל לא טועה בכלום! תפסיקו להתסיס את העם, תנו לממשלת ישראל לעשות עבודתה בשקט! צריך להקשיב לממשלת ישראל, לא להילחם בה ולא לבזות אותה. אסור שיהודי ידבר לשון הרע על יהודי, צריכים להתאחד, צריכים לשמור על מדינת ישראל, לשמור על כל פיסת אדמה של מדינת ישראל, על כל יהודי ויהודי. אין מי שישמור עלינו, אנחנו על עצמנו והקדוש-ברוך-הוא בשמיים יגן על עם ישראל.
להמשיך להסביר וללמד את חיילי צבא-הגנה-לישראל וכל יהודי שיזהרו מלעלות על טרמפים. החמאס, לא לרחם עליהם הם לא מסכנים, הם מזרע עמלק.
צה"ל יודע שיש מחבלים מסוכנים בכל מאורה ובכל בית, ונזהר מאוד, גם על הנערים וגם על החיילים. הסיפור לא קל בכלל, צריך סיעתא דשמיא ותפילות כבדות לריבונו של עולם!
בעולם יימשכו אסונות הטבע, יקרו כל מיני דברים משונים שלא חלמנו עליהם.
יהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל: תברחו משם כל עוד נפשכם בגופכם!
כל מדינה וארץ שתרצה להתערב בישראל, שתרצה שיתנו חלקים מארץ ישראל, אפילו סנטימטר אחד - תסתבך עם עצמה. מה שקורה באוקראינה ימשיך לרוץ מארץ לארץ - אש בשדה קוצים, באירופה ועוד מעט בארצות הברית. מצב היהודים שם קשה יותר מאי פעם, החומר מחזיק אותם. צריך להתנער מהחומר ולטוס לארץ ישראל הקדושה! אף אחד לא ניצח את הקדוש-ברוך-הוא! האנטישמיות תלך ותתגבר במימדים ענקיים, יבואו מיליוני יהודים, בזמן קצר ביותר ויישבו את הנגב, הגליל המערבי, שומרון ובנימין. אדמת הקודש שייכת לקדוש-ברוך-הוא! אוי ואבוי מי שייגע בסנטימטר אחד מאדמת הקודש! זה לא גוש קטיף, גוש קטיף יחזור להיות בשליטת ישראל – סבלנות. גוש קטיף זו אזהרה שהייתה חד פעמית ולא תחזור על עצמה.
בורא עולם קבר דור שלם במדבר, על ששמעו בקול המרגלים שלעגו לאדמת הקודש, ודיברו לשון הרע על אדמת הקודש. בורא עולם עיכב את הכניסה לארץ - ארבעים שנה!
העולם כולו מסובך, מסתבך מיום ליום ויהיה עוד יותר מסובך, וארץ ישראל הקדושה, תהיה בטהרה ובקדושה ותהיה הממלכה שתשלוט בכל העולם! שיגיע היום הגדול להמלכתו של המשיח, וזה בקרוב מאוד, יעשה סדר בישראל ובעולם, לפני שהעולם ייכנס לתוהו ובוהו וחורבן בכדור הארץ.

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

קטגוריה:

תגיות: ,