12 יום מורטי עצבים! והצבא החזק ביותר בסביבה, על הציוד המשוכלל ביותר שעומד לרשותו, עם יכולות איסוף המודיעין שמעוררות השתאות בכל העולם, טרם מצא ולו קצה חוט באשר לגורל אחינו החטופים. מטריף את הדעת להתייצב עם שלם! מול האכזריות וקור הרוח של אויבינו ימח שמם, כן, אלו שאנו נוטים לזלזל ביכולות הצבאיות ובטח האינטלקטואליות שלהם, והללו מצליחים לתעתע באומה שלימה כל כך הרבה זמן. מי יודע אם לא לזה התכוון הרמב''ם בדבריו באיגרתו המפורסמת 'איגרת תימן'
שבני ישמעאל ינהגו באחרית הימים באכזריות חסרת רחמים שלא נמצא לה דוגמא ותקדים. כמובן, איננו מרימים ידיים. איננו מנסים חלילה להמעיט בערכם של אחינו היקרים מכוחות הביטחון לענפיהם. נמשיך להתפלל עליהם, ונמשיך להעריך את מסירות נפשם יומם ולילה למעננו. והלוואי שיצליחו בעזרת ה' במשימותיהם.
אך אי אפשר להשתחרר מהמחשבה שאולי מעיקה אך בו זמנית מעודדת ביותר: לא יעזור בדין! הפלא הזה ושמו 'ישראל' איננו נתון ואינו מסור לחוקי הטבע הארציים, איננו מתקיים לאורם של כללי הגיון כלשהם. עם ישראל מעל המזל. מה שאומר שרק רצון האלוקים מכתיב כאן את הכללים. ברצות הבורא- גם מטאטא יורה! ואם חלילה אינו רוצה...לשם כך אנחנו חייבים עורף רוחני חזק, ולא די לנו רק בצבא חזק! אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים!
(בתמונה: זקוקים לכנפי צניחה. מוכרחים כנפיים מהסוג הרוחני. עם בן דודי האהוב אלון בטקס סיום מחזור גדוד 101 וקבלת כנפי הצניחה).

קטגוריה:

תגיות: , ,