ריבונו של עולם, אבא שבשמיים, שמח שהגיע זמן הגאולה שהתחילה משנת תש"ח, שמח שהמלכת מלך המשיח תהיה בזמן הקרוב ושמח הקדוש-ברוך-הוא לזכך ולטהר את העולם הזה שיהיה עולם של אהבת חינם, עולם של חסד, עולם של שלום בלי ייסורים ובלי כאבים. משיח נמצא! בית המקדש השלישי נמצא! כל היהודים באים לגור בארץ ישראל הקדושה! למרות שכל זה בפתח, ממשיך בורא עולם להגביר ולסכסך בין מדינות ובתוך עצמן וממשיך לבלבל ולבלבל את כל המדינות בעולם חוץ מישראל, אם במזג אוויר חום או קור, אם רעידות אדמה קשות, שריפות, התפרצויות הרי געש ורוחות קשות ועזות. כל זה יימשך ויתגבר מיום ליום, כדי שיניחו למדינת ישראל בשקט, כדי שהיהודים יברחו מהגלות לארץ ישראל ובכדי לטהר את העולם.
האנטישמיות לא הפסיקה מלפני קום המדינה, הייתה בסתר ובהמתנה, היום האנטישמיות ממשיכה להתגלות מיום ליום ולפגוע ביהודים בגלוי. היהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל אומרים לעצמם: 'לי זה לא יקרה, כשיגיע הזמן אני אגיע לישראל', כאילו יש להם על מה לסמוך. כל עוד שהם לא מרגישים איום ממשי על חייהם, הם ממשיכים לשרוד וחושבים שזה ייפסק.
ריבונו של עולם מודיע ובכעס נוראי: האנטישמיות לא תיפסק, רק תתגבר מיום ליום והיהודים נמצאים בסכנת חיים. התקשורת לא מספרת את כל האמת, מספרת אולי 5% ממה שקורה ליהודים בעולם. בזמן האחרון שומעים על אנטישמיות בהרבה מדינות בעולם.
האפיפיור שבא לבקר בישראל, בא ליהנות מירושלים ומהנוף ולעשות רושם בעולם, לא יותר מזה. אסור לשרים בממשלת ישראל להחליט לבד! הם לא לבד בעם ישראל, הם לא בעלי הבית של עם ישראל, העם בחר אותם. שרון היה ראש הממשלה האחרון שנתן הוראות, כל ראש ממשלה שבא אחריו לא מחליט בעצמו - מחליטים בשבילו, לכן הוא לא נקרא ראש ממשלה - הוא נקרא חבר בכנסת.
צבא-הגנה-לישראל צריך להיות ערני ורציני מאוד, כי בגבולות שלנו עומדות להיות הפרעות קשות, מתחיל בגדה המערבית ורצועת עזה. צבא-הגנה-לישראל צריך להיות דרוך וערני! השקט הזה הוא לא שקט! יש להם תוכניות להפתיע את מדינת ישראל! אבו מאזן וחבריו צוחקים ולועגים לשרים בכנסת ישראל בפנים. מי שרוצה שלום לא גוזל את אדמת הקודש - מי שגוזל, לא רוצה שלום אלא רוצה לקחת אדמות בדרך פוליטית.
במצרים תהיה מהפכה ולא רק במצרים, בכל הארצות והמדינות בעולם, כדי שיהיו עסוקים בעצמם ויניחו לישראל להיות שמחים ומאושרים. במצרים רעבים ללחם, מסובכים עם החמאס, מסובכים עם התושבים.

קטגוריה:

תגיות: , ,