צווים מנהליים לקראת ביקור האפיפיור

היסטריה לקראת ביקור האפיפיור: צווים מנהליים מיוחדים חתומים בידי אלוף פיקוד העורף ואלוף פיקוד מרכז הוצאו כנגד נערים הלומדים בקבר דוד המלך

לקראת ביקור האפיפיור הוציאו אלופי צה"ל צווים מנהליים כנגד פעילי קבר דוד המלך.

למוקד המשפטי של ארגון חוננו דווח עד כה כי תושב קרית ארבע ותושב נתניה, שניהם קטינים כבני 17 הלומדים בקבר דוד המלך, קיבלו את הצווים במהלך פשיטת משטרה במקום.

הנער מנתניה קיבל צו התקף לארבעה ימים מכ"ב אייר עד כ"ו אייר. הצו חתום בידי אלוף פיקוד העורף איל איזנברג ומורה על הרחקה מנהלית מירושלים, מעצר עיר בנתניה ומעצר בית לילי בבית הוריו.

הקטין מקרית ארבע קיבל שני צווים. אחד מאלוף פיקוד העורף המורה על הרחקה מירושלים עד למוצאי שבת הקרובה, ושני מאלוף פיקוד מרכז ניצן אלון המורה על מעצר בית מלא ממוצ"ש ועד יום ראשון בחצות.

בנוסף הגיעו אנשי שב"כ ומשטרה לישיבות ובתים של לפחות שלושה קטינים נוספים וזימנו אותם לבירור, ככל הנראה במטרה להביא להם צווים דומים לאחר שלא אותרו.

מארגון חוננו נמסר בתגובה להוצאת הצווים כי "הוצאת צווי הגבלה ליהודים הפוקדים את קבר דוד המלך, כמו גם איסורי המפגש עם עו"ד ליהודים החשודים בעבירות רכוש, להם אנו עדים בתקופה האחרונה, הם המשך התנהלות הקבועה של השב"כ ומשטרת ישראל, אשר לצערינו מעודדת את האנרכיה במדינת ישראל.

מצד אחד מתעלמים מטרור רצחני מצד ערבים הכולל זריקות אבנים ובקבוקי תבערה מידי יום בידי ערבים בבירת ישראל וברחבי יהודה ושומרון, ומנגד נוהגים באפס סובלנות כלפי יהודים המבקשים להביע מחאה על החשש ממסירת קבר דוד המלך לנוצרים".

תמונה: ויקפדיה

קטגוריה:

תגיות: , ,