שר המודיעין, ד"ר יובל שטייניץ הגיע אתמול ( ב' 20.5 ) למועצה האזורית בקעת הירדן * ראש המועצה, דוד אלחייני הביע באוזניו את אכזבתו הקשה מהתנהלות הדרג המדיני בנושא הבנייה בבקעת הירדן : "יש בי כעס על ראש הממשלה" * השר שטייניץ: " הדרך היחידה למנוע מאיראן וחיזבאללה, מחמאס ואל קאעידה להגיע לפאתי תל אביב היא לשמור על ההתיישבות והנוכחות הישראלית בבקעת הירדן"

שר המודיעין, ד"ר יובל שטייניץ קיים אתמול (ב' 20.5.14) סיור בבקעת הירדן בלוית ראש המועצה דוד אלחייני. במהלך הביקור נפגש השר עם חקלאים שסיפרו לו אודות הקשיים העומדים בפניהם בייצוא לאירופה בשל החרם על תוצרת בקעת הירדן. ״החרם האירופי מורגש היטב. רשתות גדולות באירופה מחרימות את התוצרת שלנו", אמרו לשר. החקלאים הביעו אכזבה מהממשלה על אזלת היד בעניין זה: "בעוד מצופה מהמדינה לעמוד לצידנו ולגבש מנגנונים שיסייעו לנו לייצא את התוצרת החקלאית הנהדרת שלנו, ממשלת ישראל מתנערת מאתנו ואינה מגישה סיוע״, הוסיפו.

ראש המועצה מחה בפני השר על הקפאת תכניות הפיתוח בבקעה. ״מעולם לא היתה ממשלה שפגעה בבקעת הירדן כפי שזו עושה היום״, אמר ראש המועצה לשר. "יש בי כעס על ראש הממשלה שכן במודע או שלא במעשיו יש פגיעה בהתיישבות בבקעת הירדן המסכנת את האינטרסים הלאומיים של מדינת ישראל", סיכם אלחייני.

בסיום הביקור הוענקה לשר המודיעין, יובל שטייניץ אזרחות כבוד של המועצה האזורית בקעת הירדן בטקס חגיגי תוך ציון תרומתו המשמעותית של השר תחת תפקידו הציבוריים השונים, לבקעת הירדן. "השר שטייניץ הוא ידיד אמת של בקעת הירדן. תרומתו ואהבתו להתיישבות כאן מוערכת עד מאד ועל כן אנו מבקשים היום להעניק לו אזרחות כבוד", ברך ראש המועצה אלחייני. השר בירך את ראש המועצה ועמד על חשיבותה האסטרטגית של בקעת הירדן: ״מי שיצא מבקעת הירדן יפקיר את ביטחון ישראל. אסור שקו הבלימה ההתיישבותי והביטחוני של מדינת ישראל יעבור בפאתי תל אביב ומישור החוף. הדרך היחידה למנוע מאיראן וחיזבאללה, מחמאס ואל קאעידה להגיע לפאתי תל אביב היא לשמור על ההתיישבות והנוכחות הישראלית בבקעת הירדן", אמר השר.

קטגוריה:

תגיות: , , ,