בורא עולם הראה לממשלת ישראל וליהודים בארץ, את הפרצוף האמתי של אבו מאזן וחבריו! ברוך ה' שלא יצא כלום מתהליך השלום הזה! מטרת הפלסטינאים, החמאס והפתח, הייתה לקבל את כל השבויים שלהם, לקחת אדמות מארץ-ישראל הקדושה ואחר כך להמשיך להילחם, לשלוח טילים לישראל וחבלות עד בלי די.
עד הרגע הזה, הם ממשיכים לחפור מנהרות לכיוון בסיסים צבאיים, עובדים 24 שעות. הם חופרים תעלות מתוך בתים שגרים בהם פלסטינאים. עד הרגע הזה הם מבריחים תחמושת ונשק ממדבר סיני וגם מייצרים בעצמם תחמושת. פניהם לא לשלום, רק לכבוש את מדינת ישראל.
עכשיו ממשלת ישראל והיהודים צריכים להיזהר עוד יותר! כולם גילו שהחמאס והפלסטינאים מאוחדים ומלוכדים - לא מהיום. היהודים סוף סוף יודעים שהערבים שונאים אותנו, יודעים את האמת! יש כאלה יהודים שחיים באשליות שאפשר להאמין בערבים ובפלסטינאים.
יום הזיכרון זה יום עצוב מאוד ושמח מאוד! כי בזכותם של חיילי צבא-הגנה-לישראל שנפלו במערכות ישראל, אנחנו יושבים בבתינו, חיים במדינתנו ארץ ישראל ולא נרדפים. אסור לנו לשכוח לרגע אחד את חיילי צבא-הגנה-לישראל שנפלו במילוי תפקידם! בזכותם אנחנו חיים בביטחון! עם ישראל צריך להרכין ראש לכל חיילי צבא-הגנה-לישראל! את הכאב אי אפשר להחליף בשום דבר.
יהודים יקרים הגרים בארץ ישראל, אסור לקחת את החוק לידיים! אתם הורסים את שמכם, חבל! חבל ששמם של הצעירים לא יהיה נקי. זה גורם לאלימות ומתח בארץ ישראל ואחר כך, חס ושלום, זה יגרום שלא תהיה ליהודי אמונה ביהודי. צריך זהירות, לא לעשות דברים לא נכונים.
ממשלת ישראל והיהודים, צריכים לתת גיבוי לכל חיילי צבא-הגנה-לישראל, כדי שידעו שיש על מי להישען! ראשית על הקדוש-ברוך-הוא ואחר כך על ממשלת ישראל ועם ישראל!
חיילי צבא-הגנה-לישראל, ללכת על פי החוק איך שמאמנים אתכם. הצילומים והפרסומים על חיילי צבא-הגנה-לישראל, אך ורק מורידים מהערך של צבא-הגנה-לישראל ומורידים את המוטיבציה. צריך לתת ביטחון לחיילי צבא-הגנה-לישראל. אסור לפרסם את חיילי צבא-הגנה-לישראל כל עוד לא יודעים את האמת!
לצבא-הגנה-לישראל אסור להיכנס לשאננות, צריכים להיות ערניים. יש חוליות של מחבלים בגדה המערבית ובארץ ישראל וחלק מהערבים שגרים בארץ ישראל עוזרים לערבים שמחוץ לארץ ישראל.
חיילי צבא-הגנה-לישראל, לא לעלות על טרמפים! ללכת על פי הוראות צבא-הגנה-לישראל. הערבים מתחפשים ליהודים, לנשים דתיות, לבחורים יהודיים, מתאפרים ליופי יהודי, כדי לחטוף, חס ושלום, חיילים ולפגוע ביהודים.
ממשלת ישראל, כל חברי הכנסת והשרים, ריבונו של עולם מבקש מכם להתאחד ולהתאגד. צריכים לפתח את הכלכלה בישראל, את הבנייה לזוגות צעירים, חינוך הנוער, לפתח את הנגב, השומרון והגליל המערבי ולהקים יישובים. יהודים, אין צורך לגור במרכז הארץ, כך יפחת הרוע במקומות לא נקיים ויהיו פרנסה ושמחה בארץ ישראל הקדושה.
סעודיה ראתה שלארצות-הברית אין כח, והוציאה את כלי הנשק והתחמושת שלה לראווה, כדי להגיד שהיא פה והיא על המפה.
איראן לא יכולה לפגוע בישראל לעולם, הם יודעים טוב מאוד שהקדוש-ברוך-הוא בחר את היהודים, יודעים טוב מאוד שאם הם ירצו לעשות משהו למדינת ישראל, הם יבלעו באדמה והמים יכסו אותם! הם צוחקים על האמריקאים ועל כל העולם.
רוסיה לא שומעת בקול אף אחד. היא עושה מה שהיא רוצה - 'כוחי ועוצם ידי, אני אעשה מה שטוב לרוסיה וכולם יכולים להשתעל ולקחת כדורי הרגעה'. מעניינים אותם רק הם עצמם ואזרחיהם.
הקדוש-ברוך-הוא עושה עבודה יפה כדי שארצות-הברית תפסיק להפריע למדינת ישראל ותפסיק להאשים את ארץ ישראל כאילו לקחה את כל העולם והשאירה לכל הגויים פיסת אדמה קטנה.
הקדוש-ברוך-הוא, ישתבח שמו לעד, נתן ונותן לארצות הברית צרות בלי סוף, בכלכלה, באיתני הטבע, וגם את צבא רוסיה, כדי שיהיה להם במי לטפל. יטפלו זה בזה ובסופו של דבר יעזבו בשקט את מדינת ישראל.
סוריה אוכלת את עצמה, אחד אוכל את השני והם נגמרים מיום ליום. אף אחד לא יכול לעזור להם. פעם המעצמות רצו לעזור וכמעט הייתה מלחמת עולם ביניהם. הם לא רוצים להסתבך בגלל סוריה.
נסראללה וחיזבאללה הולכים ונגמרים. קודם היה להם את סוריה ואיראן ועכשיו הם מסובכים עם עצמם. איראן שולחת להם נשק ותחמושת בסתרי סתרים. פעם הם שלחו רכבת אווירית, היום הם מנסים בכל דרך בסתר. צבא-הגנה-לישראל פוקח עיניים בכל מקום.
לחמאס, פתח, הפלסטינאים וג'יהאד, יש תכניות זדוניות קשות ביותר. צריך מאוד מאוד להיזהר שלא יהיו הפתעות מהם בתוך מדינת ישראל.
מצרים נאכלת בינה לבין עצמה, אין לה שום פתרון, נמצאת בהיכון כדי שלא תהיה מהפכה. לא יעזור כלום - מהפכה תהיה, סבלנות.
ירדן, המלך מאוכזב מאוד, לא נשאר לו עוד לב לאכול. הוא כאוב מאוד שהפליטים הוכפלו פי כמה וכמה והחמאס בדרך ביחד עם הפליטים להרוס את ירדן. אין בידו עזרה מאף אחד בעולם. התבטל השלום וגילו את האמת שלהם.
טורקיה, הנשיא בא לקראת כולם באהבה ושלום, כדי שלא יהיו לו הפגנות ובעיות, לא יעזור לו כלום.
האנטישמיות תתגבר מיום ליום. יהודים שגרים מחוץ לארץ ישראל, תיזהרו מאוד מאוד! כדאי לכם לברוח כל עוד נפשכם בכם ולהגיע דחוף לארץ ישראל כדי ליישב את אדמת הקודש. לא יעזור לכם כלום, אנטישמיות לא תעצור לעולם, ההיפך, היא תתגבר. יראו במצלמות איך רודפים יהודים והם בורחים מושפלים.
יימשכו אסונות הטבע, השיטפונות, התפרצויות הרי הגעש, רעידות האדמה, הגשמים, הרוחות, מטוסים מתבלבלים, אניות מתבלבלות, רכבות יתנגשו, אסונות בכבישים, חיות ובהמות יתבלבלו. כל יום יחכו ללילה וכל לילה יחכו לבוקר. כל העולם נמצא בתוהו ובוהו וכל זה יד ה' בדבר.
הקדוש-ברוך-הוא מחכה ומצפה מילדיו היהודים, שיבקשו את המלכת מלך המשיח! בכל דור ודור נמצא מלך המשיח בן דוד ומגן על מדינת היהודים, מדינת ישראל! שאף יהודי לא יפסיד את בואו של מלך המשיח!
יהודים, לצאת מהשאננות ולבקש מבורא עולם את המלכת מלך המשיח בן דוד, כי רק זה יכול להציל את המצב של מדינת ישראל ושל כל היהודים בעולם!

באדיבות אתר "תאיר נרי"

קטגוריה:

תגיות: , , , , , ,