האמת היא שקשה שלא לכעוס כאשר שומעים את צורר החרדים, יאיר לפיד בנו וממשיך דרכו של אביו.

הוא מומחה בתקשורת וחביב התקשורת, מה שהוא לא יעשה יכסו עליו לא יציקו לו כל עוד הוא מכה בחרדים. ותאמינו לי שכל הרצון שלו לעזור לזוגות צעירים זה רק בגלל שבדרך הוא יכול לדרוס כל דוס ולפגוע בחרדים.

כשהוא נשאל הבוקר ברדיו מאיפה יש לו תקציב למימון ההנחה במיסוי הוא ענה, "אמרתי לכם קיצצנו בישיבות ויש לנו תקציב למימון הדירות".

זהו שקר, שהתקשורת יודעת שהוא שקר גס ומחפה עליו בגלל הקיצוץ המסכן בישיבות הוא מבריא את כל תחלואי החברה וכל זאת בניגוד לכל מרכיבי הקואליציה וראש הממשלה שנגד התכנית שלו וגם נגד כל הכלכלנים המומחים ואנשי משרדו עד כדי כך שהכלכלן הראשי במשרדו התפטר בגלל התכנית הזאת.

אבל הוא יאיר לפיד היהיר הוא הרי מביו בכל העולם והוא עם הכוח הפוליטי שלו יכול לעשות כל דבר בממשלה.

מה עם הערבים שלא משרתים בצבא הוא נשאל "או בוודאי אנחנו נקים ועדה בינמשרדית כדי לפתור את הבעיה הזאת שהערבים לא יפגעו אבל החרדים שילכו לשרת בצבא כדי שיוכלו לקבל את ההטבה של ההנחה במיסוי",

פשוט לשמוע ולא להאמין איך האדם הזה מהתל במדינה שלימה וצוחק על כולם עם דברים של גזענות ואפלה הזועקת לשמיים והתקשורת ככה עוברת לסדר היום, בלי המסורת שלה כנגד תופעות מהסוג הזה.

אבל אנו לא נכעס חלילה. לא יאיר לפיד מנהל את העולם כמו שאביו לא ניהל העולם וחלף מן העולם. בדרכו הוא הגיע לשיא של שנאת חינם במקום לדאוג לצרכים החשובים של המדינה, מעניין אותו רק איך להציק לציבור החרדי,מנהיג שכל מדיניותו מבוססת על שנאה לא יחזיק מעמד כמו אביו שחלף כך הוא יחלוף באיזה שהיא צורה. אמן

קטגוריה:

תגיות: