משה אבוטבול ניצח בשנית ומכאן ולו גם באופן סמלי לדעתי צריך להתרחש הנס והכוח של התפילה והזעקה של רבבות עמך בית ישראל שזעקו בשבוע שעבר וממשיכים לזעוק על רדיפת הדת והתורה וכפי שאמר את זה היום בגבורה יוני סיטבון מהבית היהודי, שעמד בגאווה יהודית ואמר בצדק ואולי מאוחר אבל עדיף כך, שכל כל החיבור עם יש עתיד בטעות יסודו ופה מגלה יוני בגבורה קבל עם ועדה כי כל המגמה של יש עתיד לפגוע ביהדות ובתורה והוא לא יכול באופן אישי לתת לזה להתרחש.

אני מקווה שגם עוד כמה גיבורים בבית היהודי כמו הרב בן דהן וגם שר השיכון אריאל ינהגו כמוהו.

למעשה הניצחון של אבוטבול ידידי הוא בשבילי קודם כל סמל כי אם נסתכל ממתי דרך כוכבו של לפיד שאז היה איש ערוץ 10 שידו הייתה במעל של היריקה שעד עתה עם כל הכוח של משטרת ישראל לא מצאו את "היורק" וכבר ראינתי כאן באתר את ליפמן מיש עתיד והוכחתי לו שלא הייתה יריקה לכן אין גם על מה להתנצל.

היום הזה למעשה מרמז לנו משמיים כך אנו מקווים מבית שמש התחיל כוחו של לפיד והקמת מפלגתו שכולה מבוססת על שנאה ופילוג כמו שאמר לו את זה גם הנשיא פרס השבוע ללפיד, לכן מהמקום של עיר השמש שמסמל את עלייתו של "האיש" מכאן תתחיל גם מפלתו "ונהפוכו" וכמו בימי מרדכי ואסתר "אשר ישלטו המה... נתחיל לראות בעזרת השם ישועות ובסימן האחדות של כל המגזר הדתי וגם אני חוזר על קריאתי שמקומם של הציבור הדתי לאומי במחנה אחד עם החרדים, לפיד הוא לפיד השנאה עזבו אות ותתאחדו למען התורה ולמען ארץ ישראל.

קטגוריה:

תגיות: , , ,