יום האחרון של חג החנוכה (נקרא "זאת חנוכה").

ביום זה יש סגולה מיוחדת להתפלל על הריון ופריון, זהו יום המסוגל מאוד לזה.. (בני יששכר -מאמרי חודש כסלו טבת מאמר ב אות י).

יום "זאת חנוכה" - הוא היום הכי גבוה בחנוכה, הוא היום שמשאיר הארה למשך כל השנה כולה (שפת אמת לחנוכה שנת תר"מ).

לשמור כל לילה את הפתילות עד ליל שמיני ובלילה האחרון לאחר שכבו הפתילות יקח את פתילות של כל שמונת הימים וישרוף אותם עם שאר השמן שנשאר. סגולה בכך להינצל מכל האוייבים והליסטים והמקטרגים בזאת השנה. יש להדגיש כי המדובר בשמן שנותר לאחר שכבר דלק חצי שעה, כי מותר השמן בתוך חצי שעה של ההדלקה אסור בהנאה. (שו"ע תרעז,ד).

ויש הנוהגים לשרוף אותם בליל פסח יחד את שריפת חמץ.

מי שסובל משושנה ברגל סגולה שימרח את השמן הנ"ל על הרגל ויבריא - יש לך רמז מהפיוט מעוז צור ישועתי "ומנותר קנקנים - נעשה נס לשושנים". מדובר בשמן שנותר לאחר שדלק חצי שעה. ויש לעשות תנאי מלכתחילה על שארית השמן זה.

סגולה לביטול עיכוב בזיווג

לבקש על הזיווג בערב שבת של חנוכה ולהגיד:"ה' תזכני בבניין שלם".

אם היה שידוך ונפגשו יותר משלוש פעמים, ובוטל השידוך, יש לקרוא קריאת שמע פעמיים. פעם לפני השינה ופעם במשך היום. לפני הקריאה יש לומר - ריבונו של עולם הריני מוחל לכל מי שהכעיס והקניט אותי. מתפלל שהקדוש ברוך הוא יסיר ממנו את העיכובים. היות ואם האדם אומר שהוא מוחל לכל העולם באמת הקב"ה נותן גם שכולם גם ימחלו לו.

סגולה לפרנסה בחנוכה

יש רמז לכך בפסוק (בראשית מז, יב): "לֶחֶם לְפִי הַטָּף" – טָּף (89) בגימטריא חנוכה (89). שם של פרנסה פא"י (91) ר"ת פותח את ידיך גימט' הוי'ה אדנ'י (91) גימט' בחנוכה(91)

מובא בספר יקרא דעלמא בשם ספרי הקדמונים מי שיקנה ביום אחרון של חנוכה את העליה של זאת חנוכת המזבח שמובא בה סך נדבת נשיאי ישראל לתרומת המשכן, זוכה בברכת שמים עד כדי שהוא וזרעו אחריו ירבה ממונם ורכושם כדי להספיק לזקוקים לכך כל צרכיהם מעתה ועד עולם,

בכל זמן שיקיימו רצון הבורא ית"ש ויזכו לשפע לזרע של קיימא, ובנים זכרים, ומזוני רויחא שלא יפסקו כדבר שנאמר (מלאכי ג' י') "הָבִיאוּ אֶת כָּל הַמַּעֲשֵׂר אֶל בֵּית הָאוֹצָר וִיהִי טֶרֶף בְּבֵיתִי וּבְחָנוּנִי נָא בָּזֹאת אָמַר ה' צְבָאוֹת אִם לֹא אֶפְתַּח לָכֶם אֵת אֲרֻבּוֹת הַשָּׁמַיִם וַהֲרִיקֹתִי לָכֶם בְּרָכָה עַד בְּלִי דָי " וישתדל לקנות עליה זאת בלא פחות מ- דָי זהובים עד כאן לשונו.

סגולה בכל השנה לתמוך ולסייע בידי לומדי התורה, ובפרט בימי החנוכה, שזה מסוגל לתקן פגמי הנפש. (יסוד ושורש העבודה שער יב פ"א).

מי שזהיר במצוות הדלקת נרות חנוכה, יזכה לחכמה, וינצל מאויבים, ויזכה לקום בתחיית המתים, וינצל מדינה של גיהנם. (סגולות ישראל מערכת ח אות מא). וכן יזכה לאריכות ימים, והרמז בדברי הגמרא (שבת כג,א): "הנחה עושה מצוה" – הנחה בגימטריא חיים (68)

 

"זאת חנוכה" היום הגדול ששערי שמיים פתוחים לקבל תפילות לזיווגים ולכל ישועה ולכל ברכה שאתם זקוקים ולכן היום יערכו תיקון מיוחד וגדול מטעם הרבנים המקובלים של ישיבת המקובלים "חצות לילה" לאלו שיעזרו ויתמכו ברבני הישיבה הקדושה שיוכלו להמשיך וללמוד ולהתפלל למען עם ישראל ולכן כל התורם סכום קטן של 52 שקל נערוך לו פדיון נפש וכן תפילות בקברות הצדיקים ובבקשה לשלוח לתיבת דואר שכנות הבוכרים ירושלים 57287 בירושלים המקובלים יזכירו שם שם לכל בקשה וידוע שרבי שמעון בר יוחאי אמר שהברכה של לומדי חצות לילה מתקבל בשמיים

כנסו להתייעץ עם המקובלים

קטגוריה:

תגיות: , , , , , ,