שואלים אותי תמיד על מה אנחנו נלחמים, הנה אחת הסיבות.
העיר תל אביב בחרה 14 נשים לתואר יקירות העיר, שזה יפה מאוד, אבל, בכל תל אביב יפו, העיר השנייה בגודלה במדינת ישראל, לא נמצאה אישה מזרחית אחת שתהיה ראויה לתואר ׳יקירת העיר תל אביב׳. ואם לא די בכך, שימו לב לתגובתו של יו״ר הועדה נתן וולך: ״השיקולים היו מועמדות ראויות - אין מועמדות שהיו מתאימות ובכלל יש גם ערבייה אחת שנבחרה״.
ככה זה כשיש ציבור ענק במדינת ישראל שהוא שקוף. לא קיים. אין מועמדות מתאימות. אין מועמדות ראויות. ערבים ומזרחיים וכל מי ששונה ממנו,
זה אותו דבר בשבילו- זה מקומם, זה מכעיס, זה מרתיח את הדם.
הוריתי לנציג ש״ס סגן ראש העיר תל אביב נתן אלנתן לפעול לביטול ההחלטה בכל האמצעים ואני קורא לידידי ראש עיריית תל אביב רון חולדאי: התערב! בטל את החלטות הועדה!
בסוף לא תהיה ברירה ואנחנו נחוקק חוק שיחייב במדינת ישראל שוויון מלא למזרחיים בכל דבר, בדיוק כמו החוקים שדורשים שוויון מגדרי לנשים. אם 66 שנות קיומה של מדינת ישראל לא הספיקו בשביל שהתהליך המינימלי הזה של שוויון בין העדות יתרחש מעצמו אז אנחנו נכפה אותו בכח! הם לא משאירים לנו ברירה!
במדינת ישראל לא יהיו יותר מגזרים שלמים שקופים!
ש״ס - המהפכה חוזרת

דו״ח מבקר המדינה בעניין יוקר הדיור מוכיח את מה שהיה ברור מלכתחילה, לא היו אנשים בעלי נסיון ויכולת ביצועית בהגה ההנהגה. והתוצאה הייתה, ניהול חובבני וחסר אחריות.
ש״ס בראשותי תדרוש את תיק הפנים בשילוב מנהל מקרקעי ישראל שיאפשר לי לשחזר את הישגי כשר הפנים כאשר פעלתי יחד עם אריק שרון ורה׳מ יצחק שמיר ז״ל בשנות ה-90 לאכלוס מיליון העולים מרוסיה, ללא ועדות וללא פוסטים בפייסבוק. רק עם יכולת ביצועית ועבודה קשה ניתן לעשות מהפכה אמיתית. רק כך יוכל כל זוג צעיר לקנות דירה.

קטגוריה:

תגיות: ,