בס"ד

מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
פרשת שלח לך - י' סיון תשע"ד

בורא עולם לא פוסח על אף אחד ולא על אף ארץ או מדינה בהם יש זימה, תועבה, תאווה וטומאה. בורא עולם מזכך את כל העולם מא' ועד ת'. מי שיש לו שכל ומבין - מטהר ומתקדש. מי שאומר 'לי זה לא יקרה' - יתחילו בו ראשון. בורא עולם רוצה שכולם יהיו נקיים וטהורים, רוצה את כל היהודים זכים וטהורים.
לממשלת ישראל אסור לפחד מאף מדינה וארץ בעולם, שיכתבו וידברו מה שהם רוצים, קודם יסתכלו על ה'דבשת' שלהם ואחר כך ידברו. יש להם שנאת חינם והם מסובכים ומסוכסכים, על מה הם מסתכלים?! על המקום הקטן ביותר בעולם - ארץ ישראל? ארץ ישראל היא המקום האהוב ביותר בעולם על הקדוש-ברוך-הוא! המקום הקטן ביותר בעולם שהקדוש-ברוך-הוא אוהב אותו ביותר! בזכות היהודים שגרים בארץ ישראל הקדושה, העולם קיים! מקור הברכה והחיים - זו ארץ ישראל! אף אחד בעולם לא יכול לפגוע בארץ ישראל הקדושה! כל אדם, מדינה או ארץ, שמעיזים ויעזו - בורא עולם יהרוס אותם בשלבים, שלב אחרי שלב, וכולם יחשבו שזה נעשה בטבע.
תהליך הבחירות לנשיאות מיותר. הוצאות ענקיות וכבדות של כסף, תחרות על הכבוד ולא יותר מזה. בסופו של דבר, הממשלה קובעת. אם היהודים ילכו לפי חוקותיו של בורא עולם - ישראל לא תיפגע לעולם!
יהודי חייב לקיים את עשרת הדיברות.
ממשלת ישראל: אסור לשמור טינה, כל מי שנבחר - נבחר על ידי עם ישראל. הנבחרים ימלאו את תפקידם כראוי, כמה שיותר מדויק ונאמן לעם ישראל ולא 'שמור לי ואשמור לך'. בסוף הכל מתגלה, בושה ומבוכה לאותו איש ולמדינת ישראל. חייבים להביא וליישב מאות אלפי יהודים בגליל המערבי, בנגב ובשומרון, להפסיק להתכווץ במרכז הארץ!
האפיפיור שקבע תפילה, רצה להראות שעשה משהו - לא יעזור לו כלום, הכל לחינם. חבל על המטוסים וכל הכסף שמתבזבז, לא יעזור כלום. הפלסטינאים והחמאס ימשיכו להיות חפרפרת, אם בגלוי ואם בסתר. המשלחת הישראלית שלא תחיה באשליות, כל מה שרוצים הפלסטינאים והחמאס זה אך ורק לרמוס ולהרוס את עם ישראל. כל בעלי התפקידים בארץ ישראל: להיות ערניים ולפקוח עיניים ומוח, כי הפלסטינאים הם שחקנים ממדרגה ראשונה. משחקים כאילו הם מסכנים כדי שירחמו עליהם - הכל הצגה.
מפרשת השבוע, פרשת המרגלים, צריך ללמוד שאסור לוותר על אף סנטימטר מאדמת הקודש. ללמוד מדור המדבר שבגלל שזלזלו באדמת הקודש, קבר בורא עולם את כל הדור ההוא במדבר.
אמרנו ונמשיך להגיד: העולם נמצא בבלבול נוראי, רוח לא רוח, גשמים לא גשמים, אש וחום במקום קר, קור במקום חם, הכל הפוך על הפוך. השיטפונות, הרוחות הקשות ואסונות הטבע שבורא עולם עושה - רק שתי סיבות לעניין: א. להכריז ולפרסם שקרובה המלכת מלך המשיח - מכין את העולם ואת מדינת ישראל. ב. כדי שהמדינות והארצות יתעסקו עם עצמן ויניחו לארץ ישראל.
האנטישמיות גוברת וגוברת, השנאה בגויים היא כמו הארס של הנחש, הם שונאים את היהודים שנאת מוות. היום הפגיעה ביהודים גלויה ומפורסמת בתקשורת, הם אומרים שחבל שלא השמידו את היהודים מזמן.
כל היהודים בעולם כולו, מי שראשו על כתפיו ומבין, יעלה דחוף לישראל, אך ורק לישראל! שלא יחכה שירדפו אחריו במקלות, סכינים ואקדחים, ואחר כך יגיע לישראל, במקרה הטוב, חבול ופצוע. למה אתם מחכים?! לא אכפת לכם מהילדים שלכם? מהבריאות שלכם? מהחיים שלכם? חיי אדם לא קונים בכסף!
כל אלה שרוצים להתערב בישראל, הם רק אינטרסנטים. הם רוצים שיכתבו אותם בהיסטוריה כאילו עשו צעד מיוחד במזרח התיכון. לא מעניין אותם כלום, משעמם להם ומתוך השעמום הם באים ורוצים להתפרסם.
מצרים, כל הרעש של הבחירות - חגיגה שמסתיימת בקרוב. אלה לא בחירות, רק שליש מתוך העם המצרי בחרו ומתוך השליש הזה הוא קיבל 80% מהקולות. השליש שבאו לבחור הם המשפחה והמקורבים שלו. האנשים במצרים ללא רחמים, אוכלים זה את זה בגלל המצב הכלכלי, האוכל, הלחם, הרעב והסכסוכים בינם לבין עצמם, בין החמאס והמוסלמים, הימין והשמאל, גם שם תהיה מהפכה.
סוריה אין לה תקנה ולא תהיה לה, היא תמשיך להימחק עד הסוף. הפליטים הסורים בורחים בכל מיני כיוונים, לבנון, תורכיה, ירדן וישראל. ממשלת ישראל צריכה לשמור היטב היטב על גבולותיה שלא יכנסו פליטים מסוריה, אם יהיה פתח לא יוכלו לסגור אותו! יש הרבה

קטגוריה:

תגיות: ,