ביקור ממלכתי של הדמות הגדולה של הנצרות האפיפיור רץ מכנס לכנס כותל, הר ציון,רבנות ראשית,משכן הנשיא , תיפלות ונאומים ובן הנאומים הרבים והקצרים שלו וכן שאל את השאלה ששאל בורא עולם על שרצח את אחיו, יפה מאוד מצידו אבל שמנו לב שהוא לא הזכיר את היהודים ואת רצח היהודים שום מילה רק דיבר על רצח ואנו שואלים היום את אותה שאלה שהוותיקן ואפיפיור במשך שנים רדפו את היהודים ואת אלו שלא רצו להתנצר ומסעות האינקוויזיציה הנוראים בדורות שעברו ולכן את אותה שאלה אנו שואלים את ממסד האפיפיור ואת הכנסיות שבמשך שנם התעללו וטבחו ורצחו

אומנם נכון האפיפיור הזה אולי הוא שונה מקודמיו אבל לא לשכוח את העבר ואסור לשכוח את מה שעוללו לנו במשך שנים ומה שאמר היום האפיפיור על כך שהנצרות היא המקור של הנצרות וכי האמונה שלהם כי הדת שלהם היא האמת וכי לפי אמונתם אנו רצחנו את אותו איש וין לנו מחילה אלו דברים שגם בימים אלו אסור לנו לשכוח

הרב וולפא: ביקור האפיפיור בבחינת 'הרצחת וגם ירשת'
יו"ר המטה להצלת העם והארץ הרב וולפא תוקף בחריפות את ההצעה לערוך טקסים נוצריים בקבר דוד: "אין לתת דריסת רגל, וזאת גם במחיר של סכסוך עם הוותיקן"

הרב שלום דובער הלוי וולפא, יו"ר המטה להצלת העם והארץ, מגנה בחריפות את ההצעה לאפשר עריכת מיסות נוצריות בבניין קבר דוד המלך בהר ציון. לדבריו, דריסת רגל לאפיפיור בקבר דוד היא בבחינת "הרצחת וגם ירשת".

בהודעה שפרסם טוען הרב וולפא כי "הוותיקן מנסה לשכתב את ההיסטוריה, ולתבוע בעלות במקום הקדוש ליהדות זה שלשת אלפים שנה. החלק העליון של הבניין כלל לא היה קיים בימיו של "אותו האיש", ובכל אופן גם לטענתם הרי המקום נגזל מעם ישראל במסעי הצלב הנוראים".

הרב וולפא ציין בדבריו את יחס הכנסייה ליהודים במהלך הדורות והוסיף: "מליוני יהודים נרצחו ע"י הנצרות בעידוד "הכס הקדוש", ועל הממשלה לשאול את האפיפיור המבקר בישראל "הרצחת וגם ירשת"?! כמובן שאין לתת דריסת רגל לנצרות שהיא עבודה זרה ממש, במקום קבורת מלכי בית דוד, וזאת גם במחיר של סכסוך עם הוותיקן".

קטגוריה:

תגיות: , , ,