יעל לוטן

לדילוג על התוכן – לחץ כאן

ט׳ בטבת ה׳תשע״ד

יעל לוטן מלוטן תדמיות בפוסט על פרסום נכון בעולם בו הכל הפך לפרסומת אחת גדולה. כיצד תצליחו להגיע באמת ללקוחות שלכם מבלי להיות נודניקים

המטרה האמתית של יחסי הציבור

כ״ח בתשרי ה׳תשע״ד

לאורך השנים, אני נתקלת לא מעט בחוסר הבנה לגבי מטרת עבודתם של משרדי יחסי הציבור. ייתכן שהדבר נובע מהיקף התחומים הרחב מאוד בהם עוסקים אנשי המקצוע בתחום זה, אשר נע מקשרי מדיה, דרך כתיבת מאמרים והודעות לעיתונות, ועד יצירת אסטרטגיה שיווקית, יצירת מיתוג, עריכת אירועים ומסיבות עיתונאים, הפקת חומרי שיווק (מודפסים, מקוונים או בפורמט וידאו), יצירת שיתופי פעולה, ביסוס נוכחות ברשתות החברתיות ועוד

חשיבותה של אסטרטגיה ביחסי ציבור

כ״ד בתשרי ה׳תשע״ד

משרדים יח"צ רבים מבטיחים ללקוחותיהם יצירת אסטרטגיה כשלב ראשון בתהליך העבודה. אך נדמה שככל שמדובר בביטוי שגור ומוכר בתחום, כך לקוחות רבים אינם מבינים לגמרי את כוונתו האמתית ובוודאי לא את חשיבותו כבסיס הכרחי לתחילת העבודה המשותפת. יתרה מכך, נדמה פעמים רבות שגם משרדי היח"צ עצמם "מנפנפים" במושג מרשים זה, מבלי להבין לעומק את משמעותו המקצועית הלכה למעשה. אז מה זו בעצם אסטרטגיה ביחסי ציבור?