מסר מפי הרב ניר בן ארצי שליט"א
לפרשת מטות-מסעי תשע''ז
נמסר ביום ראשון, כ"ב תמוז תשע"ז (16.7.17) | 8:30

בורא עולם, אבא של העולם הזה, שהעולם הזה הוא יציר כפיו, ממשיך לטהר ולזכך את כל כדור הארץ. הולך לקלף את כל הרוע והטומאה, את כל המשוחדים והנואפים, אנשי הזימה ואנשי הצווארון הלבן החוטאים, את כל ההורגים והרוצחים. מזכך ומטהר הקדוש-ברוך-הוא את כל כדור הארץ ומכין אותו, במיוחד את ארץ ישראל, להמלכת מלך המשיח בפרהסיה בזמן הקרוב ביותר, בכל רגע ובכל שניה!
ימשיכו חזק השיטפונות בעולם כולו, אש וגופרית, תאונות של מטוסים, מכוניות ורכבות. ימשיכו להתפרץ הרי געש, חום וקור, רוחות קשות, מכות ורעידות אדמה קשות. כל אלה יימשכו כדי לְנַעֵר, לזכך ולטהר את כדור הארץ. ירצו או לא ירצו, בורא עולם לא שואל אף אחד, כי הגיע הזמן, הגיעה השעה לקֵץ הרוע בעולם. הקדוש-ברוך-הוא עושה אסונות טבע, כדי להעיר את כולם, לא רק את רוסיה, ארה"ב, צפון קוריאה ואיראן. יימשכו אסונות הטבע בכל העולם - חוץ מישראל.
נוח בנה במשך מאה ועשרים שנה את התיבה ומאה ועשרים שנה ניסה להחזיר את העולם בתשובה. היו המון ליצנים ולעגנים - בורא עולם הביא מבול והחריב את העולם כולו, נשארו רק נוח ומשפחתו, התיבה וכל אשר עליה.
אם ישלחו טילי אטום בעולם, הקדוש-ברוך-הוא יהפוך אותם לקמח. הקדוש-ברוך-הוא מודיע לכולם שלא תהיה מלחמת עולם שלישית, לא תהיה מלחמת אטום ולא תהיה אינתיפאדה שלישית. יהיה רק התגלות מלך המשיח ובניית בית המקדש השלישי!
צה"ל וממשלת ישראל: אסור להיות בשאננות. חלק מהגויים בעלי תעודת זהות כחולה, יותר מסוכנים מהגויים ללא תעודת זהות כחולה, כי יש להם אישור להיכנס לכל מקום. יש להם נשק מוסתר וקשר מוסתר עם הגויים במזרח ירושלים. כל הגויים במזרח ירושלים וחלק מהגויים בעלי תעודת זהות כחולה, עובדים בשיתוף פעולה. צה"ל להקפיד לא להאמין להם! הם באים בתחפושות ועושים מלכודות - אין לגויים בושה ואין בהם אמונה, הם רוצים לפגוע בכל חייל במדים. צריך להרחיב את השמירה בארץ ישראל ולחשוד בהם בכל מקום. יש להם מנהיגים שעושים להם שטיפת מוח - אליהם צריך להגיע.
אבו מאזן גינה מה שגינה - מס שפתיים, מזויף. בליבו - חייך ושמח.
המוסד והשב"כ, תבדקו טוב טוב את הר הבית! יש שם המון נשק ותחמושת. צריך לחפש שם דחוף ולא להאמין לגויים שמתחפשים למִסכנים.
רוב רובן של תאונות הדרכים בישראל, קורות מרשלנות של נהגים שעושים שטויות, צחוק ולעג בזמן הנהיגה ופתאום, באלפית שניה - נפצעים ונהרגים. חבל על כל אחד כזה, זה מצער את משפחתו ומאה איש ויותר. זו לא מלחמה, זו סתם טיפשות של טעות.
חברי הכנסת, מספיק לגנות ולפגוע זה בזה. אסור לדבר בפרהסיה אחד על השני, ואסור להעליב אחד את השני. יש חוק, יש משטרה, מספיק להשמיץ. זו סתם שנאת חינם, אם יש בעיה פונים למשטרה. הגויים בתוכנו רואים שהממשלה מתנהגת כמו 'גן ילדים' - מקבלים יותר כוח ויותר אזרחים נפגעים.
אומר בורא עולם לכל העולם: לארגון אונסק"ו, לאיחוד האירופי, לכל המדינות, ראשי הממשלות והנשיאים שנגד ארץ ישראל, שרוצים לפגוע בארץ ישראל ולקחת חלקים מארץ הקודש – שייתן להם מהלומות, מהלומות קשות ביותר, שמהן לא יקומו לעולם. רוב החברים בארגון אונסק"ו הם מוסלמים ורוב ההחלטות לא נקיות ולא חוקיות.
סוריה ממשיכה בהרג, אין שום הפסקת אש, הורגים זה את זה, עד שתכלה מן העולם. לא ארה"ב ולא רוסיה יכולות לעשות הפסקת אש בסוריה, זה בידי מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא.
בעיראק עוד מעט ימשיך ההרג, מחול השדים יתחיל מחדש. הכל שם ערבוביה שלמה, רוצחים זה את זה.
דאע"ש לא יימחק לעולם וימשיכו לעשות הרג והרג והרג בעולם. גם בצרפת נמצאים ויפעלו, גם בגרמניה נמצאים ויפעלו, גם באנגליה נמצאים ויפעלו, ולסיום – בכל אירופה נמצאים ופועלים.
אפריקה תהפוך לאפר. רוב הפליטים והמוסלמים יגיעו לאירופה, דאע"ש חוגג שם עד שיהפכו את אירופה לאפר ויהיה בה שלטון מוסלמי.
חמאס ואבו מאזן, אחד אוכל ויאכל את השני. מבטיחים זה לזה הבטחות ומשקרים. ההתפוצצות קרובה. חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה ויכלו מן העולם. חמאס ממשיך לחפור מנהרות ברצף, עשרים וארבע שעות, זו הפרנסה שלהם. חמאס ואבו מאזן לוקחים לכיסם הפרטי את כל הכסף שמגיע.
מרצועת עזה יוצאות המון מנהרות לישראל. השקט מזויף, כל רגע יכולים להפתיע.
מצרים לא יכולה להשתלט על מדבר סיני, הורגים לה את החיילים ולא יעזור לסיסי כלום. סיסי – לשמור על החוקים במצרים, לטפל דחוף באזרחי מצרים ולא במקומות אחרים ולחשוב איך להאכיל את הפיות כי חלק גדול רעבים ללחם. אזרחי מצרים אוכלים אחד את השני, פקעה סבלנותם. דאע"ש הורגים את חיילי מצרים כי הם רוצים כסף ושוחד ודאע"ש הם קמצנים, אוהבים רק לקחת, לא אוהבים לשלם, אז הורגים את החיילים המצרים.
תורכיה מוצפת דאע"ש ששולט בה. ארדואן עושה את רצון דאע"ש ושומע בקולם כי פוחד מהם. ימשיכו פיצוצים וסיבוכים גדולים בתורכיה. מיליוני תורכים לא רוצים את ארדואן, רוצים לעשות מהפכה.
איראן יודעים כולם ששונאת את ישראל. יש להם שנאה לישראל מזמן אסתר המלכה ואחשוורוש. הם לא יכולים לפגוע בישראל עם טילים, כי ישראל תאכל אותם חיים. הם מפחדים להפעיל אטום, כי הם יודעים שבאותו היום - כל איראן תעלה בלהבות ותיחרב מן העולם. יש מכ"מים ואמצעים מיוחדים, יש ריגול חזק ביותר ויודעים על כל תזוזה של טיל אטום באיראן ובכל מקום בעולם. אף אחד לא יכול להפתיע עם טילי אטום. יצרו אטום ובראו לזה תרופה.
חיזבאללה ונסראללה שומרים תחמושת למקרה חירום, כי יש להם מלחמה נגד אזרחי לבנון וחלק מהמורדים בסוריה. משאירים את התחמושת למקרה חירום, כי צה"ל קוטע וגודע כל שיירת תחמושת מאיראן לחיזבאללה ונסראללה פוחד שתגמר לו התחמושת. חייליו נהרגים כמו זבובים בסוריה ובלנון.
כל היהודים שמטיפים ליהודים בחו"ל לא להגיע לישראל, אומר להם בורא עולם שהם משתמשים ב'חטא המרגלים' ויבואו למשפט כבד ביותר. הם הולכים נגד בורא עולם ישירות, הם חוטאים ומחטיאים! להיפך, צריך לקרוא לכל היהודים להגיע דחוף לארץ ישראל, לעלות וליישב את הנגב, הגליל המערבי, רמת הגולן, בנימין, שומרון, בקעת הירדן והערבה. הפרנסה בידי בורא עולם והיהודים לא עולים בגלל הכסף. ממצרים יצאו בני ישראל ברכוש גדול ואת יהודֵי הגולה, יביא בורא עולם לישראל ללא מזוודות וללא שקל אחד בכיס, זה מה שבחרו – זה מה שיקבלו.
שכל היהודים יבינו: האנטישמיות, דאע"ש והמוסלמים בעולם, הולכים לבצע התאבדויות במקומות ציבוריים יהודיים, כדי לפגוע ביהודים. זה לא ייפסק. שבעה מיליארד גויים נגד היהודים. בורא עולם אומר להם לעלות דחוף לארץ ישראל. לא יעלו - לא יגן עליהם. יעלו - תהיה להם הגנה וטוב שלא חלמו עליו - גן עדן עליון.
הקדוש-ברוך-הוא אומר להורים היהודים: תשמרו על בניכם ובנותיכם מהתבוללות, סמים, שתייה חריפה והימורים, אלה דברים שהורגים את האדם.
הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה להביא עוד שואה ולא מלחמת עולם. הקדוש-ברוך-הוא רוצה משיח! רוצה להמליך את מלך המשיח, להביא את כל העולים לארץ ישראל, לבנות את בית המקדש ולקיים את תחיית המתים.
כשמתגלה מלך המשיח בפרהסיה ייפסק המוות לעולם. למשיח צדקנו יש סימנים מובהקים ובולטים בעולם ובארץ. יש דברים טובים שקורים, חלק יודעים וחלק לא יודעים. משיח פועל ועובד, ואף אחד לא יכול להפריע לו. אף אחד לא יכול לרמות אותו, אף אחד לא יכול לפגוע בו, מי שרק יחשוב – פתח חשבון קשה וכבד עם ריבונו של עולם ויחטוף מכות קשות. נשמתו של משיח עובדת עשרים וארבע שעות ביממה. לא יעזור לכל הליצנים הלועגים על הגאולה ומשיח. משיח נמצא, זה הסוף של הסוף! הכל בהיכון בשמיים ובארץ! הקדוש-ברוך-הוא מקיף את כל ארץ ישראל. משיח פועל ועובד בימים ובלילות ופועל גם כשהוא ישן. קרובה הישועה של עם ישראל!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

קטגוריה: ,