ימי השובבי"ם הם ימי תשובה ותיקון לפגם הברית. כל אחד מאיתנו צריך לעשות תשובה שלמה על חטא זה.
"מי שעוצם עיניו מלהסתכל בנשים מכריזין עליו ברקיע בכל יום:" הבו יקר
לדיוקנא קדישא" ומתרגשין מזה כל פמליא דלעילא.
מי שזוכה לעמוד בנסיון קדושת עינים, אז זוכה לשבר כוחות הרשע ממאות אנשים אחרים מישראל, שזוכים בזכותו להיות שומרי עינים.

אדם ששומר עיניו גורם לעינים העליונים, שהוא השגחה עליונה.
להסתכל על העולם בעינא פקיחא עילאה, במדת הרחמים ולשמור לישראל.

אם שומר עיניו, מקיים בכל פעם מצוה, ונברא מזה מלאכים קדושים שנקראים עינים — ולא יאבדא"פילו פעם אחת עצירתו מלהסתכל בשביל ה' יתברך" .(טהרת הקודש)

נא להפיץ הלאה לזיכוי הרבים.

בעזרת השם יתברך
קדושים תהיו
עצות לשמירת הברית - "אני מקבל עלי לשמור ברית קודש"

"ואתה את בריתי תשמור" (בראשית יז, ט)
שאלה: מה יעשה האדם לזכות לקדושה באמת
19 תנאים ו-19 תפילות המסיעיים מאד לשמירת הקדושה באמת:

בקיצור: א. אפשרי ב.רצון ג. החלטה ד.תורה ה.תפילה ו. התחדשות ז.שמחה ח.אין יאוש ט.תודה י.שמירת העיניים יא.שמירת הלשון יב.שמירת המחשבה יג.קריאת שמע על המיטה יד.מקווה טו.תיקון הכללי טז.שלום בית טוב.לזכות הרבים יח.התקרבת לצדיקים יט.יקדים להתחתן
ונבארם אי"ה בימי השובבי"ם הבאים עלינו לטובה.
באריכות:
י.שמירת העיניים: לא להסתכל על שום אשה בכלל, 'וחיוב להביט למטה כפי האפשר, כשהולך בשוק '(אגרות משה או"ח ח"א סי 'מ) והשמירה תהיה בשלות נפש ביראה ובשמחה, בלי לחץ המזיק מאד. ומי ששומר את העיניים הוא המאושר באמת, ושווה לאדם כל חייו, בשביל התגברות אחת. וישתדל למעט ביציאה לרחוב, ואם מוכרח - יכין דברי תורה לחשוב בהם בדרך, כי גדר גדול בשמירת העיניים הוא: דביקות המחשבה בתורה, ובפרט בלכתו בדרך. וקודם יציאתו יתפלל להשם יתברך ישעזרהו לשמור את עיניו, ובפרט יזהר שלא ילך במקומות שהנסיונות שם גדולים. וצריך תפילות רבות לזכות לשמירת העיניים, ויזהר מאד לא להביט בעיתונים או מכשירים (לקבל טומאה) לא כשרים, ואפילו לזמן מועט.
תפילה: רבונו של עולם, אבי האב הרחמן, זכני לשמור את העיניים בתכלית השמירה, ולא לראות שום מראה אסור שבעולם ושום הסתכלות אסורה ח"ו, וזכני לדבק מחשבתי בתורה הקדושה תמיד, ובפרט בלכתי בדרך, ותעזרני להביט למטה תמיד ותזכני על ידי זה לשמירת העיניים, וזכני על ידי זה לאושר ושמחה ותענוג אמיתי בעבודתך, ותזכני להתפלל בל יום לפחות 5 דקות שתזכני לשמירת העיניים, ולא אביט ח"ו בשום אשה אסורה שבעולם או בעיתונים או מכשירים לא כשרים אפילו לרגע קל. וזכני לשמור עיניים בשלוות נפש ובשמחה גדולה, ובזכות זה תזכני לשמירת הברית קודש בתכלית השלמות שאין שלימות אחריו במחשבה דיבור ומעשה.

מעלת שומרי הברית

מעלה יח'
הרי תראה מי ששומר הברית ממשיך השפעה על אמונה דלעילא כביכול שהוא שכינת עוזנו יותר מכל העולם כולו ומגין על כל העולם כולו וכיון שמתקן הברית נתקנו כל רמ"ח אבריו ומגן על כללות ישראל וזוכה להתענג על ה' שמרגיש קדושת ה' ונועם זיוו בבחינת שאמרו עולמך תראה בחייך ומגין הקב"ה על כל העולם בזכותו.
מעלה יט'
שזוכה להתענג בעבודתו יתברך שמו ולעתיד יתגנז באותו אור עליון באור טמיר וגנוז שלמעלה אשר עין לא ראתה אלוקים זולתך אשרי חלקו וגורלו.
ליקוטי עצות
כ. בשביל זה אומרים את ההגדה בקול רם, כי ההגדה היא תקון הברית. ועל ידי זה היתה הגאולה. כי גלות מצרים היה על פגם הברית כמובא. גם היין של ארבע כוסות הוא תקון הדעת שהוא תקון הברית (שם):

כא. על ידי תקון הברית קדש נצול מפנים דסטרא אחרא שהוא תאות ממון, שהוא עבודה זרה, שהיא עצבות מרה שחורה, חשך, אנפין חשוכין, מיתה, ונתקשר באלקות וזוכה לשבע שמחות את פני ה', כי זורח ומאיר עליו אור פני מלך חיים (כג, ב'):
תיקוני הברית
א.להשכים ולהעריב לבית הכנסת- להיות מעשרה ראשונים.
ב.לברכת ברכת המזון בכוונה.
ג. ללמוד משניות סדר טהרות

 

היכנסו לייעוץ עם המקובלים

קטגוריה: ,

תגיות: ,