בורא עולם אומר ששבעה מיליארד אנשים על פני כדור הארץ אומרים שכדור הארץ השתגע ובורא עולם אומר: 'כדור הארץ לא השתגע!' בורא עולם אומר: 'אני מזכך ומטהר את העולם ואני אחזיר את כדור הארץ להיות כמו שהיה לפני חטא אדם הראשון, עולם זך וטהור של אהבת חינם, בלי מלחמות, בלי טנקים, בלי מטוסים, בלי סכינים וחרבות, עולם של אהבה ושלום לעולמי עולמים. היהודים ישלטו בעולם וכולם יהיו כפופים לארץ ישראל הקדושה והטהורה - כפופים באהבה!'
בורא עולם מגביה את האוקיינוס כדי לנקות את כדור הארץ מהטומאה והזימה, כמו שהיה בזמן נח. מדינות שיש בהן זימה וטומאה קשה ומחרידה, כמו שהייתה בזמן נח, יגיעו אליהן שיטפונות, צונאמי, התפרצויות הרי געש, חום, אש ושרפות, רוחות קשות ורעידות אדמה, כדי לזכך את כדור הארץ. גם בברזיל עומדים להיות דברים קשים מאוד.
בעלי חיים ועופות בים וביבשה, ימשיכו להשתגע ולפגוע בבני אדם. כשבני אדם יתנהגו כמו בעלי חיים - בעלי החיים יפגעו בהם.
יהיו מגיפות ומחלות קשות ביותר, בגלל הזימה והטומאה. בורא עולם מתעתע בעולם כולו, כדי לזכך ולטהר אותו וכדי שיפסיקו להפריע ולהציק למדינת היהודים.
כל בני האדם, בחורים ובחורות, בעלי צווארון לבן וצווארון שחור, שיעשו מעשי פשע, זימה, שוחד, טומאה, לכלוך, רמאות, פרוטקציה, גניבה ובגידה - כולם יתגלו אחד אחרי השני. הבכירים יתגלו ויתפרסמו והלא בכירים יתגלו בלי פרסום. יעשו תשובה אמתית - הכל ימחק! אף אחד לא רוצה לעשות תשובה, כל אחד אומר: 'לי זה לא יקרה' - דווקא יקרה לו!
כל שבעת מיליארדי האנשים בעולם צריכים לדעת בוודאות שבלי מדינת ישראל, מדינת היהודים - אין קיום לעולם! אין קיום לעולם! העולם חי בזכות מדינת ישראל והיהודים שגרים בה!
ממשלת ישראל, המוסד, שירות הביטחון הכללי וצבא-הגנה-לישראל: צריך להיזהר מאוד מאוד מתוכניתו של אבו מאזן עם החמאס, פתח ועוד קבוצות אחרות. הם מתארגנים לקבוצה חזקה, כח צבאי חזק של הפלסטינאים נגד ישראל. הוא מאיים על עם ישראל, מכריז על מלחמה, כי יש לו קבוצה גדולה ומאוחדת. לא להאמין להם בכלום! צבא-הגנה-לישראל צריך להיות ערני בכל הגבולות, גם במזרח ירושלים ובגדה המערבית, הם רוצים לשלוח מתאבדים מכל הסוגים לתוך מדינת ישראל כדי לשכנע ולהכניע את ממשלת ישראל שתעשה את רצונם. לא להקשיב לטיפשותם של כל שונאי ישראל! צריך מאוד להיזהר מהערבים בגדה המערבית, הם לא נקיים, הם עושים יד אחת עם החמאס שמתדרכים אותם איך לפגוע בעם ישראל.
ממשלת ישראל אסור לה, אסור לה, לוותר על שום פיסת אדמה! אם חס ושלום נכנעים לפיסת אדמה קטנה אחת, הם ירצו עוד ועוד. הם לא יפסיקו להציק עד שירצו שכל מדינת ישראל תהיה שייכת להם. אז לא כדאי להתעסק איתם, הם לא יפסיקו עד שחרבם תבוא בליבם וקשתותם תשברנה והם יהרגו זה את זה.
תורכיה התחילה 'להתעורר'. למרות שארדואן מאיים לעצור אותם, אף אחד לא יוכל לעצור בעדם. הם מתחילים לצאת וימשיכו לצאת ולעשות הפרעות.
במצרים בודקים את הנשיא החדש, לא יעזור לו כלום, גם שם יהיה בלאגן שלם. לא יהיה מנוח במצרים ולא רוגע, יש שם שתי מדינות: מצרים א' ומצרים ב'. הכלכלה במצב קשה ביותר, אין אוכל ואין לחם, תמיד יהיו שם סיבוכים, פשע וטרור. האסלאם והחמאס לא יוותרו, הם אכזריים.
סוריה, הקדוש-ברוך-הוא מוחק אותה. עד הרגע הזה דם חיילי צבא-הגנה-לישראל זועק לבורא עולם. נשמות חיילי צבא-הגנה-לישראל הצדיקים שבגן עדן, צועקות וזועקות לבורא עולם על התאכזרותם של הסורים. כל השותפים, בכל העולם, שפגעו והרגו חיילי צבא-הגנה-לישראל, בורא עולם מוחק אותם מעל פני כדור הארץ.
חיזבאללה ונסראללה דועכים ונגמרים מיום ליום, כי מי שהיו ניזונים ממנו, הולך ונמחק. הסורים והחיזבאללה נלחמים ביניהם והצופים הם המורדים.
ירדן, מלכם חושב שהאפיפיור יעשה לו נס גדול וייקח ממנו ומארצו את כל הפליטים והחמאס. הוא לא יודע שהאפיפיור הוא איש חכם מאוד, יודע איך לתמרן בין כולם וחזר הביתה מחייך ושמח בליבו.
איראן לא תוכל לעשות שום דבר נגד ישראל. היא יודעת שבורא עולם מגן ושומר על מדינת ישראל יודעת שצבא-הגנה-לישראל הוא הצבא הכי חזק בעולם ויכול להחריב את איראן תוך עשר דקות. כל האיומים שלהם זו עבודה פסיכולוגית. למרות זאת, ממשלת ישראל וצבא-הגנה-לישראל צריכים להיות מוכנים, ערניים ודרוכים, צריכים גם תפילות ואמונה בקדוש-ברוך-הוא ולא בבני אדם!
המצרים נלחמים עם החמאס בסיני לא בגלל שהם לא אוהבים אותם, אלא כדי לקבל כסף מארצות הברית, כאילו הם עושים סדר.
האנטישמיות בעולם גוברת וגוברת, רק חמישה אחוזים מפרסמים.
הכלכלה בעולם נהרסת מיום ליום. הכלכלנים מצאו פטנט והם מפרסמים כאילו הכל טוב כדי להמשיך לשרוד ולא ליפול.
בורא עולם לא ינוח ולא ישקוט וימשיך להציק ליהודים בגלות, כי הם דבוקים לחומר ולכסף ולא לאדמת הקודש ולקדוש-ברוך-הוא. מי שאוהב את בורא עולם יעלה לארץ ישראל הקדושה!
יהודים הגרים מחוץ לארץ ישראל: יבוא יום שבורא עולם לא יקרא לכם! יבוא יום שבורא עולם לא יעזור לכם לבוא לארץ ישראל! הנה הוזהרתם, תעלו דחוף לארץ ישראל ואל תתעסקו עם בורא עולם!
ממשלת ישראל: צריך ליישב מיליון יהודים בגליל המערבי, מיליון יהודים בנגב, מיליון יהודים בשומרון ובנימין, לפתח את הגליל המערבי עם מיליון יהודים. יהודים יקרים תפסיקו להצטופף במרכז הארץ - זה לא טוב!
את הסודנים והאריתראים צריך להוציא מהארץ בדרך חוקית.
חג השבועות יהיה חג נפלא! חג מתן תורה זה הדבר הכי יפה וטוב שבורא עולם מחכה לו, שבניו יקבלו את התורה! לשמוח המון בספר התורה בשבועות. ספרי התורה מצטופפים ושמחים שמוציאים אותם מההיכל! להביט בספרי התורה בליל לימוד התורה ויגיד כל יהודי: 'מה רבו מעשיך ה'! תודה על כל מה שנתת לנו ותמשיך לתת לנו!'
בורא עולם רוצה שילדיו יודו לו בפה, במעשרות לאברכים ונזקקים, לבתי כנסת, למקוואות ובקיום המצוות.
משיח פועל ועובד, הוא שליח ה' בעולם הזה ועובד עם בורא עולם ומטהר את ארץ הקודש ישראל ואת כל העולם כולו! מלחמתו של המשיח היא נגד הסיטרא אחרא והטומאה בעולם, נגד היצר הרע. זו הסיבה לכל מעשי התועבה והזימה, השוחד והרמאות, הבגידה והנוכלות. הכל מתגלה, זה מתחיל ממדינת היהודים בארץ ישראל שמזדככת ואחר כך כל העולם - מי שיישאר.
משיח עובד ופועל חזק, בסתר, עד שימליך אותו בורא עולם!

באדיבות תאיר נרי הרב ניר בן ארצי

קטגוריה:

תגיות: ,