גבר תל אביבי שאכל פטריות הזיה בבית חברו הוכה בהתקף אמוק, והתנפל על רכבה של נהגת שנהגה לתומה באחד מרחובות תל אביב.
זגוגיות רכבה של האישה נשברו מאגרופיו של הגבר, והיא נחלצה מהרכב והחלה נסה על נפשה.
עוברת אורח נחלצה לעזרתה, מבלי לדעת מה מצפה לה. הגבר החל להכותה בפנייה, עד שהתעלפה, וגרם לה לחבלות קשות ולשבר באפה. לבסוף נעצר הגבר התוקף ע״י שוטרים, לאחר שנס מהמקום במונית לבית חברו.
עו״ד אייל בסרגליק המייצג את הגבר התוקף, הגיע להסדר טיעון עם הפרקליטות, לפיו יודה הנאשם במיוחס לו, ויפצה את הנשים אשר תקף ב-15 אלף שקלים לכל אחת בנפרד, וכן ייגזרו עליו עד שישה חודשי עבודות שירות.
כמו כן נקבע בהסדר הטיעון כי עונשו של האיש ייגזר לאחר שייערך לו תסקיר מבחן, שאם תוצאותיו תהיינה חיוביות, יוכל עו"ד אייל בסרגליק לטעון באופן חופשי, כולל לאי- הרשעה.

בקיץ לפני כשנתיים, בשעות הערב, קפץ צעיר אל רכב חולף שבו נהגה אישה, והחל חובט באגרופיו בשמשת הרכב הקדמית עד שהתנפצה.
הנהגת המבוהלת נטשה את רכבה והחלה בורחת מהמקום. עוברת אורח שנקלעה למקום והציעה את עזרתה לנהגת הפכה למטרה לאלימות הגבר, אשר תקף אותה, חבט בראשה ובכתפיה, וכתוצאה מכך היא צנחה על הקרקע, ואיבדה את הכרתה למספר דקות.
על פי כתב האישום שהוגש, בעקבות התקיפה נגרמו לעוברת האורח חבלה באף, חבלה בעין ימין, שטף דף במצח ונפיחות. לרכבה של האישה הראשונה שהותקפה נגרם נזק רב.
לאחר שתקף את הנשים תפס הגבר במונית לבית חברו, אך עדי ראיה והקורבנות התקיפה עצמן דיווחו למשטרה על המקרה, והשוטרים איתרו את כתובת החבר, והביאו למעצרו של התוקף.
לדברי עו"ד אייל בסרגליק, המייצג את התוקף, מדובר בתקיפה שנוצרה בעקבות פטריות הזיה שאכל הנאשם, שלא בשליטתו או ברצונו.

קטגוריה:

תגיות: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,